BouwAdvies Almere
U bevindt zich hier: Startpagina » Onderhoud Projectmatig

Onderhoud Projectmatig

Planmatig onderhoud door BouwAdvies Almere

Project matig onderhoud van BouwAdvies-Almere

Bij planmatig onderhoud worden door BouwAdvies-Almere projectmatig delen van meerdere woningen onderhouden of verbeterd. De werkzaamheden vinden meestal plaats in bewoonde toestand. Daarbij is het van belang dat er een planning met een minimale doorlooptijd per woning is vereiste. Ook overleg en goede informatie zorgen dat de overlast voor de bewoners tot een aanvaardbaar niveau wordt gebracht. Bij werkzaamheden aan keuken, badkamer en/of toiletruimte treffen wij noodvoorzieningen zodat de woning ook tijdens het project leefbaar is. Bovendien is voor de bewoners gedurende het project een vast contactpersoon bereikbaar. Naast de zorg voor de bewoners moet het project ook perfect georganiseerd worden. Uiteenlopende individuele keuzes voor keuken, sanitair en tegels vormen daarbij geen probleem.

Mutatie onderhoud door BouwAdvies Almere

Een woning zo snel mogelijk weer verhuurbaar maken. Daar draait het om bij mutatie-onderhoud. Of het nu gaat om een ingrijpende opknapbeurt, plattegrondwijzigingen of alleen het nalopen van de standaard servicepunten. Wij van BouwAdvies-Almere spelen hier op in door het offertetraject zo kort mogelijk te houden. In geval van eenheidsprijzen ontvangt de opdrachtgever al een dag na de opname een uitgewerkt kostenoverzicht. Daarnaast minimaliseren wij de doorlooptijd door snel met de werkzaamheden te starten, een korte bouwperiode te realiseren en de opleverdatum te garanderen. Door onze flexibiliteit is er ondanks een strakke planning ook nog ruimte om huurders keuzemogelijkheden te bieden op het gebied van bijvoorbeeld keuken, sanitair en tegels.

Reparatieverzoeken aan BouwAdvies Almere

Een deur die klemt, een kraan die lekt of er zijn ongenodigde mensen in u huis geweest. Kleine ongemakken kunnen grote irritaties veroorzaken. Een snelle afhandeling van dergelijke klachten of inbraken is daarom van grote waarde. Zodra een melding binnenkomt nemen wij diezelfde dag of avond nog contact op met de bewoners om een afspraak te maken. Bij een melding van inbraak komen wij direct terplaatsen om een noodvoorziening aan te brengen. Wij maken de afspraak met de bewoner over het tijdstip dat onze medewerker aanwezig zal zijn. Zodoende hoeft de bewoner niet de hele dag thuis te zijn en blijft het ongemak beperkt.
In noodgevallen zijn wij in het weekeinde en op feestdagen door onze opdrachtgevers altijd te bereiken en zullen voor een snelle afhandeling borg staan.